🔸این مراسم باحضور قاسم نوده فراهانی رئیس، ابراهیم درستی نایب رئیس اول، علی فاضلی عضو هئیت رئیسه، علیرضا سلمانی معاون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران، تعدادی از روسا و اعضای اتحادیه های صنفی و برخی کاندیداهای صنفی انتخابات اتاق بازرگانی در راستای هم اندیشی برگزار شد.

🔸ریاست اتاق اصناف تهران ضمن خیرمقدم به میهمانان با تاکید بر اجماع و همفکری بخش خصوصی گفت: تلاش برای قرار گرفتن سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون در کنار همدیگر به عنوان تشکل واحد خصوصی علی رغم تمام مخالفت ها در برنامه ماست و امیدواریم بتوانیم در قالب پارلمان، بخش خصوصی را بهتر، تخصصی تر هدایت کنیم و فضا مناسبی را جهت فعالیت اصناف و بازرگانان فراهم سازیم.

🔸در ادامه علی توسطی رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران و اتحادیه ماشین‎آلات کشاورزی، صنعتی و در سخنانی ضمن تشکر  از اقدام اتاق اصناف تهران در برگزای این مراسم گفت: با حضور و نقش آفرینی اصناف در این دور از انتخابات اتاق بارزگانی تهران بدون شک پتانسیل و تجربه کاری آنها جلوه بیشتری پیدا می کند که تحقق این امر همانا در حضور افراد صنفی در ترکیب اعضای اتاق بازرگانی می باشد.

🔸توسطی با تاکید بر اینکه حضور اصناف تنها در راستای افزایش همگرایی، هم‎افزایی و تعامل است گفت: همه می دانیم که بخش خصوصی و بویژه اصناف چه اهمیتی در اقتصاد و توسعه آن دارد. قصد ما تقابل نیست؛ بلکه هدف غایی این است که در سایه تعامل، همکاری و مشارکت بخش خصوصی و با کمک و استناد به تفکر سیستمی بتوان از همه اجزای آن بهره‎برداری بهینه نمود.

🔸در ادامه این جلسه هم اندیشی دکتر بیژن خطیبی نماینده سازمان نظام مهندسی و دکتر اسلام زاده نماینده شهرکهای صنعتی استان تهران نیز به بیان نکته نظرات خود در ارتباط با موضوع جلسه پرداختند.

🔸در پایان به نمایندگی از کاندیداها جواد قربانی، سید مجتبی معظمی، علیرضا عباسی و مریم سلطانی با ایراد سخنانی به اهداف و برنامه های خود پرداختند و سایر کاندیداهای حاضر نیز به نوع و سابقه فعالیت ها و تحصیلات، دیدگاهها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *